2013. július 30., kedd

41.fejezet

Louis szemszöge:



Ziháltam, mert a féltem. Dühös voltam az óvatlanságomért és ficánkoltam, hátha kiszabadulok innét. De ahogy próbálkoztam a kötél a húsomba vágódott egyre jobban. Vékony kis spárgakötéllel kötöztek meg. Jó módszer, hogy ne mocorogjak.
- Kívántok még mondani valamit, mielőtt elkezdjük? – kérdezte egyhangúan a férfi, miközben a kandallóban lobogó tűzbe tartott egy szivart. A nő elment mellettem s egy egyszerű mozdulattal lerántotta Harry szájáról a kendőt. Ő kiolvashatatlan arckifejezéssel nézett a férfira, akivel szemkontaktust találtak.
- Ostav'te yeye v pokoye! YA vse sdelayu, chtoby zhit'! – Harry hangja teljesen más volt, ahogy újra hallottam anyanyelvén beszélni. Hangja karcosabb volt és mélyebb. És sokkal rémisztőbb is.
- Szóval bármit… Die. Oni oba. YA mogu delat', chto khochu. Ez ellen nem tehetsz semmit. – szólt érzelemmentesen a férfi.  Nem értettem sokat, sőt, szinte semmit. Annyit hogy halál és vele. Én kétségbeesve bámultam Harryre, aki komoly arccal gondolkodott a válaszán, a férfivel való farkasszemezést meg nem szakítva. A nő mellette csak vigyorgott.
- Tol'ko ne bol'no yemu seychas! Pozhaluysta, dayte mne!
- Nem! – szólt nyugodtan a férfi.
- Zamuchit' do smerti, ya terplyu! No on ne mozhet prikosnut'sya ko mne! – Harry hangja kezdett kétségbeesetté válni. Tudni akarom, miről van szó.
- Így is fogunk tenni… - szólt a férfi, majd mellém állt. Arcomba fújta a füstöt én pedig köhögtem. Egyszer csak annyit éreztem, hogy kitép egy szálat a hajamból. Ránéztem és láttam hogy elővesz egy fehér kendőt. Puhán belefekteti az egyetlen szálat, majd visszateszi azt a mellénye zsebébe. – Egyetlen haja szála sem görbül majd. Legalábbis ez az egy biztosan nem. Melissa, tedd vissza a kendőt. – szólt és a nő már ugrott is.
Barna kezei megállapodtak a fehér kendő elején, és megpróbálta Harry szájába nyomni. De nem sikerült, mert ő állandóan harapni akart. Addig ment neki, amíg a nő fifikásabban nem próbálta…
 A kendőt Harry állára tette, háta mögött állt így mikor hátul felhúzta az anyagot, oldalt meg tudta fogni és húzta hátrafelé. Hátul kibontotta a csomót és most szorosabbra vette, mint amilyen volt.
Kezeit összeütögette, mintha a koszt törölné le róla.
- Mire kell a kendő? – kérdeztem óvatosan. A nő elém lépett, én csak nyeltem egyet. Tényleg féltem, jobban, mint bármikor máskor.
- Hangtompítás. Hogy ne hallatszódjon olyan hangosan ha ordít. – vetette elém csak úgy félvállról a nő.
- Melissa, ne éld bele magad annyira. Csak hozd ide a szikét a tokból. – szólt a férfi, majd elindult Harry felé, hogy jobban megnézze magának, ő pedig komolyan nézett rám. Én nem tudtam így nézni őt. Féltem és féltettem. Azt tátogtam felé: Megmentelek!, de ő megrázta a fejét, hogy ne. Ahogy mozgattam a kezemet, úgy vágott egyre jobban a csuklómba a spárga.
A nő, akit ezek szerint Melissának hívtak, most kecses mozdulatokkal szedte egymás után a lábát, kezében egy apró, de annál élesebb tárgy villant fémes fénnyel. Cibáltam a kezeimet, de az anyag nem engedett, sőt, felsebezte a csuklóm.
A férfi átvette a szerszámot, megforgatta, s közben belemarkolt Harry hajába és úgy forgatta a fejét, hogy ő pont rá nézzen.
- Látom szépen megsebzett már valaki előttem. Az tény és való, hogy az silányabb penge volt, de az is biztos hogy jobban fog fájni. – szólt a férfi, miközben erősebben markolt a hajába. Biztos a Zayn által ejtett sebre gondol… Láttam, ahogy közelebb emeli a pengét az arához és Harry lehunyta a szemét. Nem szorította, csak mintha épp aludni készülne.
Én összeszorítottam a szememet, nem akartam ezt látni! De Harry ordítását nem hallottam, így mertem hunyorogni. Arca újra engem nézett, a szeme alatt egy rövid csíkból fér futott ki.
A férfi most megfogta a hátrakötött kezét és afelé tartotta a szikét.
- Ne merjen megint hozzáérni! – kiáltottam rá. Harry hátra vetette a fejét, de én mereven néztem a férfire. Ő lassan kiegyenesedett, de kerülte a tekintetemet. Elkezdett felém jönni és a nő felé  nyújtotta a szikét aki vigyorogva vette át.
Mikor mellettem volt, leguggolt, hogy a feje egy szinten legyen e fülemmel. Szemébe néztem és elkapott a félelem. Azt mondták a régiek, hogy a szem a lélek tükre… Az ő szeméből áradt az öröm, a fekete íriszekben mintha csillagok táncoltak volna.
- Most nézd meg jól Harryt, mert így már sosem találkoztok. – szólt és én félve néztem Harryre. Ő csak Pillogott, nem csinált semmit. – Kezdheted.
- Ne érj hozzá! – kiáltottam, és szinte ugráltam a széken. Nem érdekelt a húsomba vágó béklyó, úgy kapálóztam hogy feldőlt velem a szék. A férfi csak megfogta a támlát, annál fogva emelt fel.
- Fogd be a szádat öcsi! Addig örülj, amíg nem kerülsz sorra te is! – dörrent a férfi. Ezalatt egy tompa ordítás hallatszott. Harry karját metszette a szike, olyan mélyen, hogy az egész elmerült a karjában. Talán olyan mélyen volt, hogy már az izmait vágta…
- Inkább engem! Hagyjátok őt!
- Ó nem, nem fogjuk. Te végig fogod nézni, ahogy ő kínlódik. Azért hogy te ne halj meg túl korán. Mert ez is lehet, hogy őt előbb viszi el a Nagy Kaszás. – morogta a nekem a férfi. A szivarjából már csak egy kevés maradt, azt a nőnek nyújtotta. Az leszívott még egy kicsit, és Harry mellkasán nyomta el a maradványt.
Ordítását elnyomta a kendő, mégis, olyannak hatott, mintha zengene belé a ház. A csikk egy egyenes mozdulattal a tűzre lett dobva, a fekete nyom pedig Harry tökéletes testén éktelenkedett.
- Nézd csak meg, Louis Tomlinson, miért szenved ez a fiú! Tudod az okát? – kérdezett a férfi, de én csak Harryt néztem aggódva. Míg én rettegtem, az ő tekintete nyugtató volt. Pedig mindenütt sajoghatott mindene. – Nem tudod?
- Mert ti kínozzátok! –köptem neki a választ.
- De miért kell kínozzuk? – kérdezte és ezzel idegesített. Nem szakítottam meg a szemkontaktust, végig Harryt néztem, aki megint egy  tompított ordítást hallatott. – Mert romlott a lelke. Megrontottad őt Louis! Volt neki elég bűne, de talán még megbocsátották volna az égiek! De ezt már nem…
- Elég! Elég! Elég! – kiáltottam, de a férfi most másképp próbálta. Más hangon szólalt meg, Harryén.
- Miért tetted ezt velem? Én ezt nem akartam! Csak élni akartam s ezt elvetted tőlem! – a hang, ami a fülemben talált menedéket, teljesen megkülönböztethetetlen volt az eredetitől. – Örültem, hogy otthagylak te undorító kis féreg! Meg fogsz ölni Louis! Ez a te hibád! Nem akarok meghalni! A szerelmed átok…
- Fogd be a szád! – kiáltottam rá a férfire, mostmár úgy, hogy rá is néztem.
- Fogd be te! – szólt vissza. A torkából Harry hangja szólt, tényleg. Megőrültem! – Nézz rám! Szerinted miért hagytam magamat? Tudtam, hogy őrült vagy, féltem tőled! Minden szeretlek azzal a céllal hagyta el a számat, hogy ne tegyél valami őrültséget velem, ha nem mondom! Hisz nagyon jó színész vagyok, ezt a kezdetektől tudod! Eljátszott könnyek az életemért! – mondta és én ösztönösen az kendőbe ordító Harryre néztem. Mikor a nő mögé állt, kezében a szikével, belemarkolt a hajába, hogy felemelje a fejét. A szemébe néztem.
Dermedten néztem Harryt, aki csak felsandított rám. Nem akartam hinni az átkozott szavaknak, de nem tehettem mást. Meg kellett kérdeznem…
- Így gondolod? – kérdeztem rá és a szoba teljesen megfagyott. A szeme alatti vágásnál a könnyei és a vére összefolytak.
Erőtlenül rázta a fejét, de nekem ennyi elég volt, hogy elhiggyem.
- Nem igaz, sosem szerettelek! Még most is félek tőled!
- Hiába minden szó, ha a fül nem hallja meg! – szóltam nyugodtan.
- Te magad sem hiszed, hogy tényleg nem így gondolta. – szólt immáron saját hangján a férfi. – Azt gondolod legbelül, hogy miért nem szeretett? Vagy csak elhiszed, hogy gyűlöl téged. Hisz téged mindenki gyűlöl! A húgaid félnek tőled, a szeretőd fél tőled, mindenki a környezetedben retteg. A szüleid titkon gyűlölnek, amiért megölted Lucinda-t! Azt kívánják, bárcsak te álltál volna a tó közepén! – szólt a férfi és éreztem, hogy belül mindenem kristályossá fagy. De kívül igyekeztem semmit nem mutatni.
- Nem érdekel hogy gondolod! Ez nem az én véleményem!
- Less, ez már unalmas! Gyújtsuk lángra a házat és menjünk! – szólt a nő és megindult a tűz felé. Az egyik szék egyik lábára fásli volt tekerve. Ezt gyújtotta meg, majd körbe indult a szobában. Amikor itt már a sok holmit narancssárga lángok emésztették, elindult az előtérben is.
Két perc múlva, köhögtem a füsttől. Less, levette Harryről az anyagot és eldobta. A nő hamar visszaért és közénk tette a lángoló fáklyát. Harry szinte már kábult volt teljesen, de én még úgy ahogy éltem.
- Nemsokára találkozunk kedveseim! – szólt Melissa és kiugrott az ablakon. Less szótlanul követte, én pedig eszeveszettül próbálkoztam kiszabadulni, de a kötél még mindig nem engedett.
- Louis hagyd! – szólt Harry és végeláthatatlan köhögésbe kezdett. – Mindjárt vége!
- Nem adhatod fel! Nem szeretném, hogy meghalj! – mondtam és az én torkomat is erősen fojtogatta a füst. – Szeretlek és nem akarom, hogy elmenj!
- Te is jössz velem! Együtt mindenütt! Szeretlek… - mondta és egyre inkább előre hajolt. Nem köhögött, nem mozgott a teste sem.
Meghalt! Ez vár rám is… Nem fogok már küzdeni, hiszen nincsen kiért küzdenem. Minden ember, aki fontos volt nekem, már elment..
- Még egymásra találunk majd… Szabadon… - szóltam, és éreztem, hogy magába kerít a kábaság. Nem köhécseltem, nem próbáltam meg kapálózni. Testemet néhol már marta a tűz, de a ezt már aligha éreztem. Most jött el a pillanat, hogy véget érjen az életem és örökre elaludjak…
 

Sziasztok! Nos, kijelenthetem, hogy vége van a történetnek, de még nem teljesen. Három nap múlva a már régen megígért +1 fejezet fog következni. Nem árulok el semmit, de találgatni szabad! :)

9 megjegyzés:

Unknown írta...

TE GYILKOS MEG ÖLTED ŐKET.. :'( MOND MIT ÁRTOTTAK NEKED ŐK.. ? :D Imádom <3 Zayn te egy nagy pöcs vagy.. szegény Harry meg Louis.. :'( Happy Endet akartam.. :(

ha ennek a blognak vége. ugye csinálsz egy másik Larry-sat ?? :D

Emi L írta...

EZ NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE BÖGÖK JAJAJAJAJ :'(( szegény Larry-ék :'(( na mind1 imádom ahogyan írod csak mindig a legjobb résznél hagyod abba. nah mind1 most izgalommal teli várom a +1 fejezetett :))

Unknown írta...

Atyagatya ,ne tedd ezt velem!:(

Unknown írta...

Áááá :(
Erre nem számítottam, pedig senki se mondta, hogy Happy End lesz.
Mindenesetre nagyon várom a +1 részt! Ötketem sincs, hogy mi lehet :)

kocsmatündér írta...

Utállak....Hajnal egykor olvastam, elbőgtem magam, bejött apa (és miután elmagyaráztam, hogy nem olvasok semmi korhatárosat...most éppen xDD) elvette a laptopomat :c
De visszakaptam :D
De akkor is nélkülöznöm kellett fél napig :( :D
Jah a részhez visszatérve....még mindig utállak :'c Na jó nem, de igen....hülye vagyok tudom tudom :D
De tartozol egy szép befejezéssel a végére!!! :D :)

Névtelen írta...

Jó estét az írónak!
csak azt tudom mondani hogy wow.
abban reménykedtem hogy a végén azt találom majd hogy az egész csak egy álom vagy akár egy látomás lesz, de nem..és akárhogyis lett vége, volt sok szeretet benne ahogy rengeteg fájdalom is, és végül együtt haltak meg..őszintén, pár könny kicsordult. egy mert az ilyen vég mindig sírós, kettő mert vége, és három mert nagyon megszerettem és ha véletlen gondolkodsz úúj blogon én szívesen olvasok tőled! még egy Larry-set beiktathatnál ;))
szép munka csajszi!
puszi,mel xx

Névtelen írta...

szegények, bevallom megkönnyeztem! :'( Imádom az írásod, teljesen magával ragadott a történet! :) Remélem lesz még Larrys blogod, mert szívesen olvasnám az írásod! :)
Kiváncsi vagyok a +1 fejezetre, de fogalmam sincs h mi lesz! :) váárom ;)
Klau

Névtelen írta...

KINYÍRTAD ŐKET ÉRTED EZT?????
MIÉRT TETTED, MIÉÉÉÉRT????? Q_____________________Q
HÁT KELLETT EZ NEKED?Q_Q

Névtelen írta...

ne!ez nem jo befejezés!vagyis ütõs meg minden,de nem ezt érdemelték!! :'(