2013. július 29., hétfő

Tizenegyedig díj

Köszönöm Gabii-nak!

Szabályok:
1. Írj magadról 11 dolgot.
2. Válaszolj 11 kérdésre.
3. Tegyél fel 11 kérdést.
4. Küldd tovább 10 embernek.






1,

1. Holnap megyek Szabadkára.
2.Szombaton Rijeka a cél.
3. Másodszor járok majd Horvátországban. 
4. Megyek Jesolo-ba augusztusban. 
5. Teljesen le vagyok szívva agyilag, mert van egy haverom aki egy nap alatt képes elvenni minden erőmet.
6. Már készülök a következő bloggal, ami t közösen írok Bea Styles-al, a  trailer itt látható: Fáj, amit érzek.
7. Szeretek délig aludni.
8. készülök egy könyvnek kiadható történettel. 
9. Az 1D-mellett, imádom a Zanzibar-t. 
10. Gyűlölöm a valóság- és talksow-kat.
11. Annál jobban szeretem a sorozatokat.

2, 
1. Mit tervezel még nyár végére ? Időrenben: Go Jesolo, Augusztus 20.-ai fesztivál, Gólyatábor.
2. Voltál nyaralni ? Ha igen hol ?Egynapos nyaralásokra járunk. De még nem. Holnap megyek elsőre. 
3. Mi vezetett arra, hogy elkezdj blogolni ?CSak úgy jött, mindig szerettem fogalmazni és élénk a fantáziám is. 
4. Sokat dolgoztál a blog kinézetén vagy valaki más csinálta? Nem foglalkoztam vele túl sokáig. Megrendeltem a fejlécet, kicsit gondolkodtam a háttéren és a betűtípusokon és kész.
5. Milyen kapcsolatot ápolsz a testvéreiddel ? Nincsenek, hála az égnek!
6. Mi ad erőt ahhoz, hogy élj ? A zene. Legtöbbször a rock.
7. Hiszel valami természetfeletti dologban ?A vámpírokban. A vérfarkast kicsit furinak tartom, mert teliholdkor csak a hülyék tobzódnak. Szóval, csak a vámpírokban.
8. Ki segít abban, hogy feldolgozd a rossz történéseket az életedben ? Barátnőim, zene. 
9.  Mi volt a fordulópont az életedben ? Amikor a  szüleim elváltak és mikor először szerelmes lettem.
10. Mit tervezel mivel szeretnél foglalkozni a jövőben ? Forgatókönyvíró, vagy sima író. De mindenképp ki akarok tanulni valamit, amiből meg lehet élni. 
11. Kinek a véleményére adsz a legtöbbet ? Barátok, család.

Bocsi, nem küldöm senkinek...
..Bocsi, nem küldöm senkinek

1 megjegyzés:

Leila W. írta...

Teeee! Most már muszáj átnéznem a díjaidat.
A "magamról" részt nézve, innen igaz rám a 7.től mind.
A 8. díjnál stimmel a 4. és 17-en voltunk, valamint még az 5.
7. díjnál az 5, 6, 7, 8.
5. 1-re annyit hogy juttasd el hozzám a linket. 2, 7, 11
4. 1, 2, 4(de 1 éve nem kaptam jó fekete körömlakkot:( ), 5, 8.
3.-nál 8 és 10. (mindjárt vége)
2. díj.: 1nagyoooon *-* 6, 8-nál ha castielnek köze van a csábításból jeleshez, akkor majd még beszélünk.
1. 2.-megvolt, már fekete és hozzá feljött a kék. 4, 6, 7 és inkább az utóbbi, de az nagon,