2013. július 28., vasárnap

Bocsánat...

Sziasztok Srácok!

Sajnos azt kell mondjam, bekövetkezett az a pillanat, hogy nem fejeztem be e a fejezetet időre. Holnap ne várjatok fejezetet, mert tutira nem lesz kész, de igyekszem mindent beleadni. Kedden azért nem lesz, mert megint utazunk, ezúttal Szabadkára. Tehát esélyes, hogy szerdán kaptok csak fejezetet. Nagyon sajnálom és szégyenlem magam, hogy az utolsó pár fejezetnél hanyagollak el titeket, de sajnos egyszerűen nem tudom leírni azt, amit már ezerszer láttam fejben...

Lőrinc L. László mondta, hogy az ihlet a lusta író kifogása... Nos, én lusta vagyok, csak nem az ihletre fogom. Tudjátok, én is "tini" vagyok, csak nem élek még olyan kicsapongó életstílussal, mint sok korombeli. Nekem is kell egy kis idő, amit elszakadva az írástól töltök. Elég sokat foglalkoztam a sztorival hónapokon át. Legjobb tudomásom szerint ezidáig soha nem késtem.

Viszont mostanság, hogy itt a kánikula és több időm van barátnőzni, inkább azt is űzném. Szeretném, ha megértenétek, mert gondolom ti is eljártok. Szóval ennyi a lényeg. A fő amit mondok, hogy A KÖVETKEZŐ RÉSZ SZERDÁN VÁRHATÓ!

Még egyszer, sajnálom. Remélem megértetek...
~RG

3 megjegyzés:

Mia♥ írta...

Persze hogy megértjük! :) Nekem is volt olyan idoszakom, hogy ultem a gep elott es semmi. Az irast erezni Kell, mert ha nem Akkor eroltetettnek fogod erezni :)
U.I. bocsi de mobilon vagyok, amiatt a hibak...
:P :D

Unknown írta...

Azt hiszem, ez megbocsáthatatlan. (:D)
Ugye tudod, hogy amióta blogokat olvasok (nem tegnap óra) sose láttam még olyan írót aki végig betartotta a szavát? Csakis te hozod a beígért időre, és ráadásul emberi időben, nem 23:59-kor...A hosszról nem is beszélve.
(Nem szeretnék megsérteni senkit, csak én tényleg nem láttam máshol ezt)
Bocsánat a szóáradatért, de ezt muszáj volt a tudomásodra adnom :)

Gabii írta...

Szia! :) Nem számít,hogy késel a résszel...attól ugyanúgy imádom,és remélem ennek örülni fogsz! :) http://vampireziallforever.blogspot.hu/2013/07/6-dijam.html