2013. augusztus 2., péntek

Búcsúzóul...

Sziasztok!  Nos, gondoltam, nem írásban köszönnék el tőletek. Egy videót készítettem. Előre bocsánatot kérek a sok hibáért, késő este volt mikor készítettem... De mint tudjátok a híres " mondást": Kezem Petőfi, szemem Kölcsey, agyam Tompa...
(Ajánlom felvenni a hangerőt, mert eléggé halk lett, legalábbis szerintem...)



Hát, aki nem értett valamit, nyugodtan kérdezzen még kommentben, mert válaszolok szívesen. 

Szeretném még azt is közölni, hogy a vidiben említett blogot is elkezdtem írni, de egy másik is van. Bea Styles-al írom közösen.
Itt a Trailer-je:
(Itt viszint lejjebb kell venni a hangot, mert kicsit erős a szám alatta...)
 Youtube-on a videó alatt megtalálhatjátok az oldal linkjét a címe, Fáj amit érzek. Egy Louis-Liam-Harry kapcsolatot tár majd fel. Remélem majd azt is örömmel olvassátok!

És még hozzátenném, hogy kaptam egy gyönyörű képet a történetről. Májer Fruzsina készítette, szerintem a tit tetszéseteket is elnyeri majd. Remélem az elkövetkezendő időkben is kapok majd ilyen szépeket! 


Aki figyelmesen végigolvasta a történetet, mind tudhatja, mi miért nyert rajta helyet !:)
Ez a rajz zárja le a történetet, véglegesen.

13 megjegyzés:

Emi L írta...

Ez gyönyörű először gondolkoztam ,hogy a plusz egy fejezet alá vagy ide írjam és ez mellet döntöttem. MErt hát végül is ez az ""utcso"" bejegyzés de a plusz egyre kapcsolatosan ugy az most játszodik (?!) és ,hogy Harry azt álmodta vagy amit mondtál a videóban ,hogy ők már leszármazottak bocs de ez nem esett lenekem itt elbögtem magam megkérte a kezét de romantikus áááááá el is olvadtam itt és most itt sírok mert vége a blognak igaz nem az elejétől olvastam csak nem olyan rég jó fogalmam sincsen miota olvasom de engem nagyon megragadott. De egyszer mindenek vége ahogyan mondani szokás. És megnéztem a trailert és tetszik remélem hamar fent lesz a bevezető vagy első rész én biztos olvasni fogom. És most boldogsággal kijelenthetem ,hogy ENNEK A BLOGNAK AZ OLVASÓJA VAGYOK/VOLTAM.:))

Unknown írta...

Hihetetlen,én most nagyon sírok... Köszönöm neked az elmúlt hónapokat,köszönöm neked,hogy megírtad az életem legeslegjobb Larry Stylinson fanfiction-jét! Örökké imádni fogom,és ezt már az utolsó fejezetnél is kinyílvánítottam! A következő blogjaidat is epekedve várom! Köszönök mindent,Szeretlek! <3

Unknown írta...

Ide írok, kenedli zsuzsi már előttem kifejtette, hogy miért.
Bár már jó párszor említettem, most még legutoljára megteszem;
KEDVENC LARRY FANFICTION.
Imádtam minden pillanatát, többszöri elolvasás után is még mindig leesett az állam: egyszerűen zseniális. Köszönöm, hogy olvashattalak. <3 Továbbra is foglak.
Ui.: a könyv miatt egy percig ne aggódj. Könyvmoly vagyok és nagyon ritkán akad a kezembe ilyen minőségi munka. ;)

Névtelen írta...

Megmondom őszintén, amikor a legelső fejezetbe beleolvastam nem igazán örültem h a régmúltba játszódik, az a világ távol áll tőlem, de gondoltam adok egy esélyt és jól tettem!! :) Imádtam, teljesen magával ragadott a történet izgultam, alig vártam h leteljen a 3 nap!!! :) Biztos elolvasom még párszor!! Nagyon tehetsèges vagy, szorítok, hogy összejöjjön a könyv!! :) Köszönöm h egy ilyen gyönyörű történetet hoztál, sírtam, nevettem és szerelmes lettem a szereplőkbe!! :) A +1 fejezet annyira aranyos volt, a fiúk is hogy örültek,imádom Larryt, bárcsak eljönne az a nap amikor ez megtörténik!! :)))
Nehéz elbúcsúzni a történettől, szereplőktől, de sajnos minden jó egyszer vègetér!!! A legjobb blogok között van A Közös Valóságunk!! :))
A rajzot is imádom, nagyon szép!! :)
Mégegyszer köszönök mindent!!! :)
Üdv: Klaudia

Unknown írta...

Phúú. Hát. Kibaszott sok Larry Stylinson fanfiction-t olvastam de mindegyikben a sablon szöveg.. A tiéd a középkorban játszódik minden hiper-szuper kütyü nélkül mégis ez a legjobb! 2 napig olvastam és elértem a végére, úgy akartam, hogy minden nap 1-2 fejezetet fogok olvasni. Mondanom sem kell nem sikerült.. Egyik fejezet után jött a másik ERRE VÉGE. Itt hiszti rohamot kapok mert nem bírom felfogni hogy kinyírod őket és ennyi? a +1 -es részt nem értettem hogy hogy jön oda de, az is nagyon jó volt! Először azt gondoltam hogy csak álmodta Harry az egészet, ezért megnyugodtam hogy akkor még sem égtek el a tűzbe. Aztáán rájöttem hogy nem értek semmit. Nem értem hogy jött ide ez a rész ez a +1
El magyaráznád hogy akkor ezt most álmodta,vagy csak úgy hirtelen ötletből kiírtál egy boldog fejezetet hogy ne legyünk szomorúak a kinyiffanásik miatt.?:o

RoseGirl írta...

Nem tudom, hogy megnézted-e a videót, amiben én beszélek, de abban elmagyarázom, hogy Harry és Louis leszármazottai azoknak, akik 1800-ban éltek. Olvashattad, hogy Jasmine terhes lett. A gyerek Styles névre született, Tomlinsonéknál pedig négyen vitték tovább a nevét: Liam, Niall, Zayn és Jamie. Tehát akikről a +1-ben írtam, kb déd déd dédunokái az orosz Harrynek és a nemes Louisnak. Remélem érthető voltam... :)

*anna* írta...

Tudom, kicsit későn írok a bloghoz, hiszen már rég véget ért, de muszáj kiadjam magamból, amit gondolok :
Eddigi életem kedvenc történetét írtad meg. Rengeteget sírtam rajta. Párszor a meghatottságtól, sokszor a szomorúságtól. Amikor Harry elhagyta Louis-t, én is összetörtem lelkileg és amikor meghaltak én is velük haltam. Legalább is így éreztem.
Egyben biztos vagyok: belőled író lesz, én pedig minden könyved megveszem és elolvasom!
Köszönöm, hogy megírtad ezt a gyönyörű történetet! ♥

Névtelen írta...

NEM AKARSZ MÉG EGY BLOGOT ÍRNI? LARRY-set? annyira hiányzik, az írásod!:(

RoseGirl írta...

http://fajamiterzek.blogspot.hu/

~JustOneGirl~ írta...

Dííj, így utólag♥
http://criticsishere.blogspot.hu/2013/10/blogverseny-legjobb-iro-kategoria.html

~JustOneGirl~ írta...

Dííj2♥ (így a végén)
http://criticsishere.blogspot.hu/2013/10/blogverseny-legmegformaltabb-szereplok.html

~JustOneGirl~ írta...

Díííj3♥ :D
http://criticsishere.blogspot.hu/2013/10/blogverseny-legjobb-fanfiction.html

~JustOneGirl~ írta...

Interjúúú♥
http://criticsishere.blogspot.hu/2013/10/interju-kerdesek.html